Top Net Marketing na Google Partners Agency Day 2017. u Pragu

I ove godine, u organizaciji Googla, u periodu od 26-28. juna, održan je “CEE Agency day 2017”, ovog puta u Pragu. Agencija Top Net Marketing je prisustvovala ovom događaju koji okuplja najbolje agencije iz srednje i istočne Evrope sa zvanjem Premier Google Partnera. Bilo je preko 400 učesnika iz Poljske, Češke, Slovačke, Litvanije, Estonije, Ukrajne, Belorusije, Madjarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije.

Događaj je bio odlična prilika za prikupljanje informacija o daljem razvoju oglašavanja na Internetu kao i razmeni informacija i iskustava sa kolegama iz drugih agencija.

Prvo veče po dolasku, bili smo ugošćeni u prelepoj vili Richter, gde smo u opuštenoj atmosferi i sa prekrasnim pogledom na magični Prag, mogli da upoznamo mnoge nove zanimljive ljude, kao i da osvežimo stare kontakte.

Sledećeg, glavnog dana, bilo je zakazano niz prezentacija, u prelepom zdanju, nekadašnjoj školi jahanja, koje se nalazi na Hradčanskom brdu, u okviru kompleksa Praškog zamka.

U prvom delu, predavanja su bilo zajednička, a zatim podeljena na dva bloka: Performans (Gooogle Adwords i You Tube) i Mediji.

Posebna pažnja je bila posvećena rastućoj poziciji mobilnih uređaja u svakodnevnom životu. Statistika kaže da 87 % ljudi  kada nešto želi da pronadje na Internetu, to upravo radi preko mobilnog telefona. Pametni telefoni se više ne koriste samo povremeno, nego- u potpunosti, bez prekida!

Još jedan važan podatak sa aspekta agencije kao Google partnera je povećan broj agencija, usled relativno malog broja stručnjaka. Tačnije, utvrđeno je da su korisnici tj. klijenti koji rade sa Google partner agencijama, dva puta više zadovoljniji nego kad reklamiranje preko Interneta obavljaju sami.

Jedan od najzanimljivijih govornika događaja, Anders Hvid, direktor Singularity University, dao je pregled razvoja tehnologije u neverovatno kratkom vremenskom periodu i naveo publiku da se pita šta je to što već sutra možemo očekivati od novih tehnoloških dostignuća. Prema Andersu, pre samo 4 godine, mogli smo da pobegnemo od robota koji nas juri i koji tada nije bio u stanju ni da se popne uz  stepenice, dok su u poslednje dve godine  godina napravljeni roboti koji ne samo da mogu da stignu čoveka koji trči već i da se penju uz stepenica unatraške kao i da obavljaju druge jos složenije zadatke.

Još jedna od tema bili su i rezultati merenja oglašavanja i njihova tačna klasifikacija za određeni kanal. Kako izmeriti vrednost kanala, ako ga korisnik ni jednom ne koristi, pre odluke o kupovini?

 

Nakon predavanja, svi učesnici su mogli da se opuste i nastave sa “minglovanjem ” i “networkingom” uz izvrsnu degustaciju, odlično vino i češko pivo, u danu koji u to doba godine, u tom delu sveta, traje sve do 22 h.